1. Poradnia przyjmuje zgłoszenia na WNIOSEK RODZICA lub prawnego OPIEKUNA dziecka (rodzic może złożyć wniosek u Wychowawcy, Pedagoga, w Sekretariacie szkoły lub dostarczyć samodzielnie do Poradni). Do wniosku rodzic może załączyć inną dokumentację - np. kserokopie badań, zaświadczenia lekarskie, prace, świadectwa dziecka itp.
  2. Szkoła dołącza INFORMACJĘ SZKOŁY O UCZNIU (druk wypełnia Wychowawca i dostarcza do Pedagoga lub Sekretariatu szk.). Pedagog szkolny dostarcza otrzymane dokumenty do Poradni. Szczegółowe informacje (również na temat innych form pomocy) oraz druki do pobrania znajdziecie Państwo na stronie Poradni:

    sanok.naszaporadnia.com

    Dane kontaktowe:
    Sanok, ul. Szopena 5,
    Tel. 13 46 31 671
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.